beauty comes from within

mina goingar, joanna, linn & mathilda har precis varit här. vi har haft en hudvårdskonsult från Mary Kay som varit här & gett lite tips & råd om hudvård. riktigt intressant & det är faktiskt någonting jag skulle kunna tänka mej att ägna lte me tid & energi åt när jag har tid. att bli typ hudvårdskonsult alltså. jag borde veerkligen ta hand om min fina hy lite bättre. en dag kanske den inte ser ut så här liksom? men jag tror mycket på naturliga produkter som bra mat, vatten & träning. sunda vanor. vad tror ni? jag fick iaf ett litet läpp-kit/spa eller vad man kan kalla det. en "mask" & sedan ett läppbalsam. har jttelätt att bli torr om läpparna & nu när jag varit sjuk har jag haft en oerhörd nare, nu är den puts väck. hur bra som helst! en jättemysig eftermiddag iaf!

om ungefär en kvart åker vi till herrlunga. christian, linda & jag. blir en lugn helg me mycket pluggande & vet inte hur mycket tid jag kommer ha åt att träffa vänner & så. fokuset kommer under den här helgen ligga på studierna. har fått en jättetrevlig hemtenta nu förstår ni.

jaja, nu måste jag packa klart. meen, missa inte filmen i mitt förra inlägg!
ha en fin kväll, pusssssssss

Kommentarer
Postat av: Aurosia

Vad du är vacker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91