en kommentar hos johannes

ikväll har varit hur mysigt som helst. hela dagen egentligen. började me en lång promenad vid havet & följde upp den me solning hos linn. vid fyra-tiden åkte vi till stan för att äta lite mjukglass & köpa viin & sedan åkte jag hem & fixade ordning lite här hemma & sedan duschade & såå. vid seeex åkte jag tillbaka till linn & grillade. hur gött som helst, lägger in bilder sen. ett par glas vin senare & några timmar i solen, plus en halvlev barca-man u var det dags för mej att åka hem & tvätta & ni kanske kan tänka er hur sugen jag var på att tvätta. men visst, nu gör jag det iaf & snart ska jag till tvättstugan & hänga in grejerna i torkskåpet.

önska mej lycka till!

& ja ja
det var dags för mej att lämna ett litet spår hos johannes. troligtvis kommer jag bli hatad, föraktad & baktalad något så fruktansvärt bland ett par i det där gänget efter detta, men jag bryr mej faktiskt inte. jag tycker det är sorgligt när man predikar om en person som super sej redlös & inte har någon som helst kontroll över sitt alkohol-intag. & tack, jag vet att jag inte är ett helgon myself. men jag har iaf ett samvete & jag lär av de [få] misstag jag gör.

Kommentarer
Postat av: Linn

haha, gött Emme. Som sagt läste jag Johannes blogg nu ikväll. Det var verkligen för första och sista gången. Men tack till Johannes! Jag har nämligen nu utsätt min kandidat till HHs mest patetiska bloggare. Det är alltid trevligt att träna kindmusklerna med ett gott skratt!

2008-04-23 @ 23:20:27
Postat av: Linn

Ja, du har helt rätt. Varför försvara sig om man inte bryr sig om andras reaktioner och åsikter? Nja, vet inte om jag vill kalla det att bjuda på sig själv. Jag skulle vilja kalla det; att vara en patetisk människa som antagligen vill att folk ska skratta åt en. Vad vore vår värld utan dem?

2008-04-23 @ 23:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91