fuck samsung, jag har fått nog

hallo goingar. jag har just skickat iväg ett mycket trevligt mail till samsung om hur nöjd jag är me deras produkt sgh-u600. nu märker väl hur glad & positiv jag är, hur mycket jag tycker om samsung? hur jävla idiotiskt sjukt dålig deras mobiltelefon är. iaf den jag lyckats få. jag är sjukt nöjd me den. hahah

pratade me mamma, de hade precis landat på arlanda & satt & vänta på flyget till landvetter. hon skrattade när jag berättade om mobilen, det gör jag me när jag tänker på det. jag skrattar åt det. jag borde verkligen få en ny plus en pltt-tv & massa andra grejer av samsung. jag tänker i andra fall göra allt för att inte andra ska vilja köpa samsungs produkter. usch, samsung. skamligt.

men nu får det vara bra. jag åt varma smörgåsar idag. orkade itne laga någonting avancerat, utan fick bli de gamla hederliga makrillsmörgåsarna me ost & timjan. riktigt gott & funderar på att göra en till, mums


jag har iaf lagt undan en tröja & ett par byxor idag & me tanke på hur jävla synd det är om mej just nu för att jag dels är sjuk & dels på grund av att min mobil är så himla dum så är jag värd dem. jag tänker köpa dem i morgon, punkt slut. dessutom måste jag ha någonting fint att ha på mej i morgon på eftermiddagen. det kan vara en avgörande faktor. för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91