ge mej en chans

den här dagen har vart helt jävla fantastisk rent ut sagt. vaknade vid sju & tittade ut; klarblå himmel, strålande sol! var på skolan lite innan åtta & anmälde mej till tentan & både linn & jag fick göra den, hur bra som helst! efter tentan mötte jag upp camilla utanför sats & så tog vi en liten promenad i solskenet. efter det blev det ett bodypump pass & om det var gött. la på mycket mer vikt idag än vad jag brukar ha & det gick braa, vilket gjorde mej såå glad. jag har visst underskattat mina muskler. efter dusch & lite annat gick camilla & jag till systemet & sedan till ett ställe & köpte me oss lunch & cyklade sedan ner till havet & satte oss där & hade det hur härligt som helst. fy fasen, jag måste säga det, vilket liv! kom precis hem & ska nu diska & fixa ordning mej lite. ikväll blir det vin & eventuellt lite grillning nere vid havet eller någon annanstans. antingen blir det utgång eller bara en härlig kväll me vänner & mys.

sommaren närmar sej & snart är det dags för dels kreta & dels john mayer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91