& i dont know where you went when you left me but

we shared the sadness
split-screen sadness

& jag ringer anton & börjar prata om att boka biljetter till london. den tjugoåttonde juni. & jag börjar inse att det är verklighet. jag lyssnar på john mayers heavier things & det pirrar i hela kroppen. ingen bakfylla, trots utgång igår, vilket för övrigt var hur kul som helst. mårtensons & camilla & jag dansade från den minut vi kom dit tills det att vi gick därifrån. solen skiner idag, lite vackrare för var dag som går. igår slängde jag den, orkidén. mitt tålamod dog & jag tänkte att den nog aldrig skulle blomma igen.


we had love but we still said goodbye
now we're tired, battered fighters


nota bene hur fint vi matchar
[camilla, alexander, christian & jag]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91