man skulle kunna kalla det spa

oh, vilken härlig kväll jag haft. den började me en liten promenix & fortsatte sedan me läsning ur the curious incident of the dog in the night-time, vilken visade sej vara riktigt bra, eller iaf helt okej att läsa. jag läste sjuttio sidor när sedan liselotte ringde & hörde om jag inte ville åka & basta me henne. & det gjorde jag. självklart missar jag inte ett litet bastubad & framför allt inte tillsammans me en så himla söt vän! vi satt i bastun, me några få mellanrum, i säkert 40 minuter. hur gött som helst & det kändes som min kropp rensade ut lite av min förkylning. i morgon ska vi träffas igen & ta en av våra härliga promenader vi brukade ta varje dag innan våra liv existerade på olika ställen. det var härliga tider, men minst lika härligt nu, fast kanske ännu bättre. så himla mysigt att träffas igen tycker jag. kvällen fortsatte i trevlig aura. jag kom hem & tacosen var framdukad. vi åt & tittade på körslaget, vilket jag tyckte var ett ganska tafatt program om man får kalla det så. hände ju inte särskilt mycket. vet inte om jag skulle kalla det lördagsunderhållning jag, men okej, en trea kan det kanske få, en relativt svag. [fast det lät vackert, det gjorde det] efter detta har jag suttit & pratat me mina goa föräldrar om allt & inget & under kvällen har jag blivit alltmer säker på att jag skall byta bana, att det är biomedicin som gäller. har suttit & kollat in lite kursplaner & det känns som jag längtar efter någonting jag inte ens bestämt mej om, men det är kanske det som kallas att ha bestämt sej? jaa, men så mitt i allt blir jag sugen på det där me träning som jag ju aldrig blir. hah. jag minns att jag fortfarande är förkyld & suckar. jag gör några sit-ups, några armhävningar & ser på mej själv i spegeln. minns vad min goda vän linn sa om det där me olivolja & hud, så jag tog ett glas & hällde upp litegrann & nu sitter jag här me ansikte & kropp insmord i olivolja & känner mej hur fräsch som helst. var det spänst den skulle ge? inte nog me olivolja, bastu & promenad så har jag idag druckit några kopiösa mängder vatten. gott!

i morgon ska camilla & jag plugga & efter det ska jag träffa emma & sen förhoppningsvis också anna. efter det får det bli fortsatt plugg på hemtentan & jag får absolut inte glömma grammatiken för allt i världen. när jag satt & tittade på kursplanerna för de kurser som ingår i biomedicin förut tänkte jag på att jag kanske kunde läsa biomedicin & samtidigt fortsätta me engelskan. vad tror ni om det?

nu ska jag fortsätta läsa lite så camilla & jag inte fastnar i morgon när vi ska studera. vi ska klara detta, det ska vi verkligen. & linn, du me. together we stand. fast att vi måste göra det delvis på egen hand såklart. vid tvåtiden inatt bär det av mot alingsås för att hämta upp christian & linda.

ha re!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91