min lillebrorsas tjej

hahah, jag får ett gott skratt varje gång jag går in på min lilla brors flickvän nathalies blogg. [www.nathalian.blogg.se] jag, som mött henne i verkligheten, vet hur nöjd hon faktiskt är & visst visar detta sej i hennes skrivande. så sjukt kul & faktum är att jag tror att hon är en av de mest påhittiga av oss alla. enligt henne själv ratar hon alla modebloggares dagens outfit hit & dit & har istället introducerat dagens doft. hahah. what a girl. förövrigt är hon hur grymt cool som helst.

Kommentarer
Postat av: nathalie

du glömde lägga till det att jag sponsrar dig för att du ska göra reklam för min blogg på din sida : P hehe, nee, men kul att du gillar den : ) ha det så bra så ses vi! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91