obs! inte lämplig för er under 18 år [samsung suger!]

nu skulle jag kunna vara riktigt jävla sjukt rasande på samsung, men eftersom jag är så himla positiv så är jag inte det. men jag tänker ta mej fan skriva en jävla massa skit om deras urkassa produkt samsung u600, en mobiltelefon, vilken ni som läst min blogg en tid redan vet. jag hatar den. hels seriöst, jag känner riktig förakt. den verkar ha gått sönder igen. inte nog me att mikrofonen redan var paj när jag fick tillbaka den från verkstan så går den nu inte längre att starta. helvetes jävla mobiljävel. ursäkta mitt språk, men jag varnade ju iaf.

guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud vad jag skulle kunna vara förbannad



jävla skit-samsung. tänker aldrig mer köpa en mobil av detta märke. nej nej nej!
våga vägra samsung, trots deras ursnygga design på saker & ting, blää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91