om jag längtar

till fredag, storhandling!

då ska jag handla soltorkade tomater & fetaost, vindruvor & jordgubbar, yoghurt & fiberhavregryn & så himla mycket mer. den här gången ska jag till & me ta en vagn tror jag bestämt. det är någonting som ser oerhört vuxet ut, men tycker man om att titta på debattprogram [vilket enligt madde är oerhört vuxet], ha en purjolök stickandes upp ur matpåsen, ta hand om sina egna räkningar & andra saker som ger vuxenpoäng är det väl dags att börja me matvagn också. lika bra! jag älskar att stohandla!

fasen vad underbart väder det äär. så himla ledsen att min ipod gått sönder.. ingen musik betyder mindre motivation till att gå ut & gå ensam. visst är det helt otroligt att gå vid havet & bara höra skvalpandet från vågorna som slår mot kanten, men att lyssna till john mayer är det inte mycket som slår, särskilt när jag inte gjort det på hela dagen. [men tro mej, jag älskar att höra havet & vinden & allt vad naturen har att erbjuda, förstår ni då hur mycket jag älskar john mayers musica? jag tror inte det.] men nu ska jag snart ut & gå i vilket fall om helst. soliga vår/sommar-kvällar vid havet är det trots allt inte mycket som slår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91