om lite drygt tolv timmar

sitter jag & hoppas på att få komma in i salen & skriv tenta.
gud så ledsen jag kommer bli om jag inte får en plats.

har legat utanför biblioteket på en filt tillsammans me linn & camilla i eftermiddag & pluggat. hur skönt som helst! nu har jag ätit tacos & ska alldeles strax möta camilla på gården. vi ska till ica maxi & köpa lite godis till filmen vi ska se. ikväll blir det mys & kanske att camilla kan förhöra mej på lite engelsk grammatik, gud vad kul det låter va? om jag ska vara ärlig tycker jag att grammatik är rätt kul faktiskt, men svårt. det är oerhört mycket att tänka på & förhoppningsvis, om jag får skriva tentan i morgon, så är mitt huvud me. oh, nu skriver joanna till mej på msn att hon ska vara me & mysa ikväll. härliiiigt. längesen vi träffades känns det som, för längesen.

idag fick jag världens sötaste sms av louise. du gjorde verkligen min dag, tack söt!

image341

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91