peyton & det gamla jag kunde vara ganska lika

jag ser på one tree hill & känner igen mej när payton får ett utbrott på lucas & kastar saker kring sej & börjar gråta, skrika. om jag minns det. som om det var igår. & när du sa att jag var galen, psykiskt sjuk eller hur det nu var. det kanske jag var. eller så var jag bara rädd, orolig, osäker.

hur som helst. jag har storhandlat & mitt kylskåp & min frys är nu helt packade & i love it. ikväll ska jag passa på att göra någonting me ordentligt me kolhydrater då jag ska minska [inte eliminera!] på dem under ett par veckor från & me i morgon. prova om det verkligen fungerar för att rensa kroppen, om man verkligen mår bättre & blir piggare av det. man kan ju inte dissa någonting man själv inte provat. nej, ska jag jobba me saker som dessa, bli kostrådgivare , personlig tränare & så småningom ha en egen spa- & hälsoanläggning är det viktigt att man testar lite olika grejer. kul om inte annat!

nu är reprisen av top model! puss pussss

[rättelse: hade visst råkat stava peyton fel. tur att det finns folk som orkar märka andras fel!]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Peyton med e...=)

2008-04-27 @ 21:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91