summer in the city

som jag har längtat efter dessa ljumna vindar. var precis ute & gick en härlig promenad längs nissan & nu är det näst intill sommar skulle jag vilja säga. vindarna är inte kalla what so ever, de är hur sköna som helst!

igår [eller inatt] somnade jag alldeles för sent. satt uppe & greja me bloggen & gick inte & la mej förrän klockan två så idag när jag vaknade klockan åtta & egentligen skulle gå upp, råkade jag somna om. vaknade klockan tio & me tanke på att jag den här veckan sagt att jag ska följa mina planer till punkt & pricka var det bara att klä på mej & gå ut & gå en timma. så nu har jag ätit dagens första måltid. vaniljyoghurt [3%] me jordgubbar & linfrön. hur gott som helst. sitter & knaprar på ett stort jona-gold äpple & oom det är gott. funderar redan på vad jag ska äta till lunch [en förskjuten sådan] & sedan vad jag ska äta till middag, efter träningen. funderar på en sjukt god sallad jag brukar göra & sedan omelett till middag/kvällsmat. längtar redan! hahah.

nu ska jag göra ordning mej & sedan ska jag möta joanna & åka till linn.

ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91