these days are brighter than ever

kom precis hem från stan. har suttit på vattenportens uteservering & sedan i norreport-parken me mathilda, madde & joanna, så himla mysigt. är det inte helt fantastisk, detta väder? det tycker jag & jag tror det är få som säger emot mej i den frågan. idag har camilla åkt från halmstad. måste säga att det känns lite sorgligt i hjärtat, men jag vet ju, som tur är, att hon är tillbaka snart igen & att vi till hösten kommer fortsätta sida vid sida. tur det!

från & me helgen ska jag återgå till mina upplägg av recept här på bloggen. vet att det varit tyst om det ett tag, men jag har behövt fokusera på annat & varken haft tid, ork eller någon större vilja. [säker me tanke på pengar, blä] men var så säkra, i helgen, senast söndag kommer det finnas en härlig måltid att se fram emot.

svårt att motivera sej till att gå till sats & träna nu när vädret är så vackert, men idag har jag bestämt mej att jag ska dit iaf. hade egentligen tänkt att träna vid halv åtta idag, men tror jag går & tränar om en liten tund istället. isf blir det bodycombat eller spinning istället för bodybalance. hoppas jag får en chans att prova på det någon annan gång istället.

nu skall här diskas & plockas iordning!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åkte hon hem för sommaren idag? Snyft, hon sa inte ens hejdå.. =/.. Tack för idag, det var mysigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91