under ombyggnad

min blogg är just nu under ombyggnad. den försvann ju helt plötsligt bara & nu måste jag göra om ALLT! det gör ingenting. det var nog ändå dags att göra om lite.

igår blev en mycket intressant, rolig & spontan kväll. linn, joanna, niclas & jag satt här & drack lite vin & plötsligt var det dags att gå till bulls [ett uteställe i halmstad] en sväng. där träffade vi fredrik [linns pojke] & hela hans gäng & satte oss & snacka me dem. ett glas vin senare gick vi till morfars [ett annat uteställe] & drack något glas vin till & hade huur trevligt som helst. tiden gick & plötsligt var den tre & jag var aningen mer berusad än jag tänkt vara på fredag natt. men men, så kan det bli & kul var det. hoppas innerligt att niclas hade trevliga dagar & fick en lika fin bild av halmstad som jag har. ni vet ju hur mycket jag älskar mitt halmstad.

alldeles strax ska jag in i duschen & fräscha till mej inför kvällen. vin & mys me gänget hemma hos emma & sen blir det utgång. man skulle kunna säga att jag var helt död under förmiddagen, men efter promenad & en runda på stan me linn så kunde jag åtminstone skåda lite färg i mitt ansikte igen, härligt!

nej, det är dags, ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91