varje slag i mitt bröst, är ett slag för er

idag vill jag särskilt tacka mina underbara, helt fantastiska vänner. jag kunde inte vara lyckligare än jag är över att ha människor som er i mitt liv. ni skapar glädje, ger mej energi. ni, tillsammans me min familj, ger mej all den kärlek jag behöver. ni visar mej dagligen hur det kan komma sej att jag känner mej så lycklig. utan er hade jag varit halv, utan er hade mitt hjärta inte klappat lika hårt som det nu gör, utan er hade fjärilarna som mr mayers musik ger mej inte existerat, utan er hade min värld inte varit lika vacker som den är idag. ni betyder så jävla mycket för mej.

tack, från djupet i mitt hjärta, djupet i min själ, tack från djupet i mitt allt.

kärlekens ord kunde inte passa bättre vid något annat tillfälle

image337

& tack för allt ni gör för mej, tack för det vi tillsammans skapar
varje slag i mitt bröst, är ett slag för er!

Kommentarer
Postat av: Linn

jag älskar dig!

Postat av: joanna

älskar dig tillbaka :)

2008-04-16 @ 09:57:45
URL: http://joannagullberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91