you got magic in your fingers

ibland kikar jag in på gossipgirlhalmstad.blogg.se & idag fick jag se ett oerhört intressant inlägg om mfp [marknadsföringsprogrammet]. vilket sammanträffande, hahah.

beach 2oo8 är snart här & jag som skulle känna mej snyggare än någonsin på stranden den sommaren. mm, det kan nog mycket väl bli såå.. för nu blir det håård-träning de sista veckorna, särskilt me tanke på att min beach o8 börjar redan den sjuttonde maj när carolina & jag drar till kreta. på torsdag kommer en gammal [fast ung] klasskamrat & en mycket goo vän till mej hiit, niclas. ska bli så himla kul att träffas igen! hoppas även att få finbesök på lördag, mer om det lite senare.


här kommer ett litet preliminärt tränings-schema inför kommande vecka

måndag: morgonpromenad & pt-cirkel [styrketräning & kondition] eller bodypump

tisdag: morgonpromenad & bodybalance

onsdag: morgonpromenad & bodypump

torsdag: morgonpromenad & jogging

fredag: [eventuellt] pt-cirkel

lördag: spinning

söndag: promenad [vilo/återhämtnings-dag]


åh, i morgon kommer nya 29oo happiness-avsnitt, yes!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://enlitentax.blogg.se/2008/april/tjejer-passa-pa-ni-kan-vinna-en-av-dessa-stevemadd.html
har en sko tävling som jag hoppas du deltar i.
har även te tävling :)

2008-04-21 @ 00:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91