att vara eller att icke vara spontan

i vilket kategori skulle du placera dej själv? den spontana typen eller den som planerar allt eller någonstans mittemellan? ja, jag antar att vi svenskar generellt skulle säga oss vara någonstans mittemellan som me mycket annat.

jag skulle placera mej själv i kategorin.. spontan. men jag tycker om att planera också. :) så jag är väl mittemellan!

nu har iaf linn, camilla, joanna & jag bokat flyg till london mellan den 23-26 januari. ska bli så jäääävla kuuul & i cant wait. mycket att se fram emot [som vanligt!] först lussevaka me klassen i morgon & sedan en & en halv vecka kvar till jag åker hem till familjen i herrljunga & firar underbara julen. några dagar senare åker anna & jag till sälen för att fira nyår & hälsa på anton & sedan dröjer det inte lång tid innan det är dags för london. jaaa.. just det ja. två tentor skall skrivas däremellan & två redovisningar skall hinnas me. ett fåtal inlämningar också, men va fan. så länge man har ett gott öga för livet så klarar man det mest. går det så går det & går det inte så går det ändå.

nu ska jag kolla two & a half men & sedan sova. hoppas ni haft en lika fin dag som jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91