i know what i want but not where to start





















hjärnan går på högvarv nu. jag vet vad jag vill, men inte i vilken ordning. & hur det skall gå till. dessutom finns det någonting här som håller mej tillbaka. en känsla. två egentligen. tre. halmstad som stad. min vänner här. & sen en ytterliggare sak. fyra såklart. biomedicin. jag är hundra procent säker på att jag vill plugga biomedicin men jag vet inte om det är rätt tid för mej just nu. jag mår helt underbart bra & borde göra det jag hellre vill nu. dock vet jag inte var eller hur jag skall börja. jag skall me all säkerhet gå klart det här året. sedan är tanken att jag antingen skall fortsätta eller också åka till norge & jobba för att sedan åka jorden runt [på ett eller annat vis] tillsammans me anna. någonting annat jag drömt om att göra sedan så långt tillbaka jag kan minnas är att åka till italien & bo där. det är dröm jag verkligen vill uppfylla & inte lägga åt sidan.

ja, det är många tankar som kretsar i mitt huvud. jag har ju redan gått ett år på ett annat program innan detta.. lärarprogrammet. därför känns det nog lite extra blä att sitta & tänka på att åter igen byta bana. det gör hela situationen jobbig. men som ni säkerligen förstått om ni läst tidigare inlägg försöker jag få ut så mycket av livet som möjligt, uppfylla drömmar & vara positiv. självklart kommer saker & ting falla på plats, men jag måste ha tålamod & inte stressa. jobba hårt [det var ett jäkla tjat om det!! hahah]. våga chansa. leva. live free liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91