jag bjuder på den

det är söndagkväll & jag har julkänslor i hela kroppen. men allra mest längtar jag bara hem till familjen. det ska bli så skönt att sätta sej på tåget på tisdag kväll & veta att om ett par timmar är jag i herrljunga. underbart!

helgen har vart riktigt bra. igår efter jobbet kom louise hit & vi lagade mat & drack några gla vin/öl.. pratade om allt möjligt me tanke på den långa tid vi vart ifrån varandra. runt tio gick vi vidare till mia, som bara bor ett par dörrar från här, & hälsade på där & sjöng lite singstar. louise & jag ägde självklart scen. senare gick vi vidare mot gastons & efter det till mårten. hann till & me in sväng på morfars, vilket inte var någon hit me tanke på att där var typ tusen pers. istället för cirka hundra som stället borde ta in. men men, trevligt att träffa lite gott folk iaf! vid tretiden var det dags att gå hem & idag vaknade vi inte förrän tolv. skönt! vi åt en god frukost & vid halv fyra var det dags för louise att sätta sej på bussen.

jösses vad jag velat sätta ej på den me. bussen alltså. men jag drog & tränade istället. det otroligt bra passet: intervall, på sats. riktigt riktigt svettigt & hårt, men oj så skönt!

nu ska jag fortsätta se på the insider & sedan börja packa lite smått. ha en fin kväll!



tänkte jag kunde bjuda på en goo bild från förra fredagen så ni har lite koll på hur det låg till då, hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91