chokladsås över heela kroppen, mums!

som ni ser har jag börjat me ny taktik, vad gäller rubrikerna.

jag cyklade ut till eurostop för att köpa karamellkungens godis, det borde jag avstått ifrån. relativt bra me medvind dit, meen, på väg hem var det  en motvind jag aldrig tidigare stött på. men jag är glad ändå, vet ni varför? för nu har jag fått ett träningspass extra idag. nice!

nu ska jag över till camilla en sväng, hon har flyttat till huset mittemot idag! sen blir det bodypump & dans & efter det kommer joanna hit & då drar vi till linn & har en ordentlig fest.. eller nåt!

Kommentarer
Postat av: Martin (videobloggarn)

he he... ja de var en annolunda rubrik...LOL

Postat av: sara

du är en dagvärmare. sånna ska man ta hand om. puss! och tack!

2008-02-27 @ 16:32:27
URL: http://sariskt.blogg.se
Postat av: jooi

festfest, blev genast mycket mer sugen nu :) Tompa o dem ska festa, om vi vill på förfest. Hörs sen. Dansa på! Pusspuss

2008-02-27 @ 17:27:06
URL: http://joannagullberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91