i can watch from behind as you are sliding

you might think it's strange, for all my wild ideas,
but I do not believe that change, can ever happen without tears.

but I do believe in love, though I should never rely on love
nothing else excites me, but loving you

jag borde gå upp första gången jag vaknar på morgonen. då är jag för det mest pigg, men intalar mej själv att åter igen somna & visst gör jag det. det är oftast då jag drömmer konstiga drömmar också, men det märkliga är att den senaste veckan som gått har jag inte drömt en mardröm, inte en enda, eller inte någon jag minns iaf. jag vet inte om de senaste dagarna beslut satt sina spår i mej för idag känner jag mej alldeles slut. och min hals gör så ont att jag inte vill svälja. jag är törstig på tal om det. vatten han vart fint, men sitter man på biblioteket finns det inte tillgngligt just här. jag vill gå ut & promenera, mm det är vår här idag, jag hoppas den är här för att stanna, ljuset.
 
idag ska jag läsa klart den engelska rape: a love story, vilket är en terribel berättelse om en mamma som blir misshandlad och våldtagen nästan till döds av en grupp killar. tilläggas skall att dottern är med när det händer, men me tanke på att killarna är höga på någon typ av drog lyckas flickan springa och gömma sej samtidigt som de glömmer bort henness existens. en fruktansvärd berättelse, gripande. en bok man inte släpper i första taget, trots tårar, ilska.

there came a turn & i took the chance of a change

what on earth is going on in my heart

my oh my you know it just don't stop it's in my mind I wanna tear it up
I've tried to fight it tried to turn it off
but it's not enough
it takes a lot of love it takes a lot of love my friend
to keep your heart from freezing to push on till the end


Kommentarer
Postat av: weronica

hoppas du får en bra dag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91