someday we will know

precis hemkommen från en dag i jönköping tillsammans me mamma. ikea var riktigt bra & jag köpte en massa mysiga saker, bland annat ljuus [såklart!] vas, stor stekpanna [finally] glasskålar, korgar & en hylla till toaletten. hyllan får jag inte me mej på tåget så den får mor & far ta me när de kommer nästa helg. :) jag köpte en jacka också! lägger upp lite kort när jag fixat ordning i lägenheten. längtar riktigt mycket efter att få greja me det & tända alla vackra ljus.

ikväll frågade camilla om jag kände för att hänga me henne till hotellet i alingsås & jag har faktiskt inte riktigt bestämt mej än, dock lutar det mot ett nej denna afton. jag ska nog spara mej inför nästa vecka, men hoppas på att camilla kommer hiit en sväng i morgon istället.

nu är det melodiiii-festival & grekisk sallad. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91