han börjar på t & slutar på obias

mm. det är kväll & idag har varit en speciell dag i mina ögon [&öron]. ibland gör sanningen ont, men den är nyttig. min dag började tidigt me tanke på att jag skulle me bussen o8.2o från halmstad till göteborg. i göteborg gick jag lite på stan, funderade på att köpa en tröja men så blev ej fallet. vid 11.oo var det dags att ta tåget till herrljunga för att sedan käka lunch me anna. anna, min saviour. yes, då var det dags att bli more blonde than ever & det blev jag nog. faktiskt. anna gör alltid ett bra jobb, hon är proffsig. efter ett besök på salongen var det dags att ta en tur på vår berömda inredningsbutik house of eden tillsammans me carolina & snacka om att jag ska köpa ljus där i morgon. yeah. mys att träffa carolina och efter några ytterliggare timmar var det dags att träffa karolina. äntligen. mm, vi hade inte träffats sen i vår & det var alldeles för längesen. jag hade nästan glömt av [obs. nästan!] hur underbar den damen är. hoppas det inte dröjer lika länge till nästa gång vi ses! & så var det det här me caesar då! myskillen nr. ett. han vill man bara krama! så goo, vill ta me honom till halmstad, men det går ju inte. nästa söndag är det ju åre & på onsdag är det gasque! yeah, back till today. carolina spelade tennismatch & hon vann. jag var där, självklart & hon var grym. som alltid.

idag har jag tänkt mycket på en särskild person.
han börjar på t & slutar på obias.
det som inte dödar, härdar & genom motgång till stjärnorna.

men framför allt, amor vincit omnia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91