all i really wanna do is love you

tobias skickade ett radioprogram till mej en dag. ett som mia törnblom gjort. hon är braaa. tar orden ur min munn & hon har helt rätt i att när man letar efter någon att dela ditt liv me finner man inte personen. jag vill hitta den personen någon dag, men jag vill inte leta. jag vill vara sjäälv ett tag. tänk vad mycket vi kan göra som singlar. ett förhållande begränsar något fruktansvärt, iaf ett där man har helt olika viljor & drömmar. fast sen kan det ju vara helt fantastiskt också.. att dela sina drömmar, att offra för varandra, att umgås me den man älskar.. att uppleva, resa, dela, kramas, pussas, dricka vin, picknick. men oj nu ramla jag ner igen. jag tycker faktiskt att det är helt fantastiskt att vara tillsammans me någon.

men jag vet, att så länge jag letar så kommer jag inte finna.. & som mina närmsta vet så har jag en tendens att inte sluta leta. jag har så mycekt förväntningar.. drömmar, viljor.. & yeah, thats life. jag kommer troligtvis inte finna den där mannen på många många år. om ens någonsin

men jag är inte bitter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91