all the street lights say nevermind

but i dont think i know what it is like to get over you

den här veckan har ägnat åt mej själv & i princip bara det. igår kändes det nästan som jag var den enda i mitt egna liv, men så vet jag att det inte är. idag är dags att först & främst ta på & knyta skorna. springa en sväng, duscha, äta, ta ett glas bellingham för att sedan göra ordning mej & gå över till mathilda. det blir vin, prat & möjligt att det även blir dans. min tanke är dock att jag skall känna mej relativt pigg i morgon & både gåtill gymmet & ut & springa. men det får vi se. idag skall det inte sjungas, inte skrikas. för hes är det sista jag vill bli.

igår spelade håkan hellström i halmstad & det var meningen att jag skulle haft sällsap me ett par, men slutade me att fallet int blev sådant. jag gick dit själv, men väl där träffade jag ett härligt gäng vänner, vilket gjorde mej oerhört festis, men inte. jobbidag innebar ingen fest igår. håkan var braa & vissa låtar ännu bättre. för en lång lång tid tycker jag är alldeles underbar. den spelades inte förrän på slutet, då jag var påväg att hämta min cykel vid station, som tur var hann jg tillbaka för att lyssna. sjukt bra, både text & musik. konserten var utomhus & jag måste säga att jag fick en jävla längtar tillbaka till london, till hyde park. nästan en sorlig längtan. när kommer jag få se john mayer igen, nääR?

camilla ringde idag & berättade att hon & robban köpt hund & sa att jag skulle få bli hans fadder! en liten retriever & ååååh, sååå söööt & jag längtar säkert näst intll lika mycket som camilla at få se den. gud vad mysigt! jag längtar efter camilla som satan. jag ska gå me på alla morgonpromenader, dressyr-lektioner.. allt jag kan & fåår!


vi är inte såna som i slutet får varann, det tror jag man redan vet

_____________________________

från where the light is

någon publiken: we love you so much
john mayer: i love you too

vilken dröm att få sådan respons


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91