am i the definition of loneliness

så var den dagen nästan över & man skulle kunna säga att jag sovit hela dagen. det var välbehövligt. nu sitter jag här igen, alldeles ensam. men det gör inget, för mitt hjärta är så fyllt me vänner, så själv är jag då inte. men fysiskt sällskap är heller inte fel ;)

igår var bra, blev riktigt braaaa

eftersvettningarna efter min löprunda var inte nådiga när jag skulle göra ordning mej & jag fick ta mitt yttre me en nypa salt. lite snygg kände jag mej allt ändå. vid åtta-tiden gick jag över till mathilda där det dracks lite vin & pratades. vid tio vandrade vi vidare till mathildas systers vän på en liten förfest [i en sjukt fin lägenhet, vill ha!] men väl där var det iprincip dags att dra direkt. tylösand & leffes nästa. kön var lååång & när vi väl kom in på stället var det erhört mysigt & kul till en början, men vet inte om det är ett ställe att vara på när det först & främst är marin-festival & stekarna är alldeles för många & heller inte när det ösregnar. kändes som en stor fet marknad där många tyckte de var bättre än andra. blä, men sedan fick jag iaf använda mina snabba löpsteg litegrann för att se till att hinna me bussen till stan. inne i halmstad var vädret not so good either & vi bestämde oss för att gå hem till mej en sväng & ta ett glas vin. vi fastnade här & det slutade me att vi efter några timmar beslutade att inte gå ut. då öste regnet fortfarande ned. meeen, som ni kanske vet, när det regnar finns massa annat mysigt att göra & så fick det bli.

nu ska jag ut & gå en sväng.. försöka få tag på chrisitan & linda, vilka verkar vara onåbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91