är löpningen mitt kall?

jag var ute & sprang ikväll igen. lite för mörkt den här gången, vilket gjorde mej lite rädd så att jag sprang ännu snabbare, 22 minuter exakt visade stoppuret när jag kom in i mål. fy fan, nu går det ju hur bra som helst. såå underbart!

idag gick tiden hur fort som helst på jobbet.. jag hade tänkt titta på klockan vid en speciell tidpunkt & sedan tänkt att jag sprang under ungefär fem timmar.. så jag kunde tänka hur långt det verkligen är me ett marathon. hahah, ni kanske tycker jag är aningen besatt nu? vid löpningen? so be, i love running & thats is. jag mår bra, känner mej piggare än på länge & jag är sååå nööjd

sex & the city nuuu, jag längtar som fan till helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91