are we able to want things too much?

jag vill så mycket, endel saker lite för mycket tror jag, som träningen.

jag vill börja springa ordentligt, mycket, varje dag.. men sen säger min kropp ifrån & då måste man lyssna. jag har egentligen motivation & vilja, men ändå är det någonting som fattas [kanske energi..  näring, vitaminer, vatten, för mycket socker istället för mat.. för lite sömn?]

träningsmässigt skulle jag vilja

gå & lägga mej & sova fler timmar än jag gör [för att orka mer]
ta powerwalks innan frukost igen
springa milen på under timman & göra det några gånger per vecka
styrketräna på ett riktigt & bra sätt
dricka mer vatten
äta en balanserad kost

det är mycket jag vill, men kommer viljan någonsin att räcka till?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91