ernst inspirerar

undret är inte att flyga eller att gå på vatten. undret är att vandra på jorden.

minns inte vem ernst sa att det var som sagt det, men så sant det är. tack ernst. du är nu officiellt en viktig person i mitt liv, grattis!

minns ni att jag tidigare skrev ett inlägg om hur min träningsmotivation börjar komma tillbaka? inte nog me att jag ju tog en löprunda i dag blev det ikväll ett pass bodypump.. & dessutom ingen måndagsklubb. jag känner mej nöjd. ännu mer nöjd över att jag själv tyckte jag såg rätt snygg ut i speglarna på gymmet. det händer inte varje dag, särskilt inte efter några veckors slarv me både det ena & det andra. men som sagt, målet är en skärpning. som såå många gånger förr. skillnaden är att jag känner mej mer motiverad än nånsin. särskilt till det där me marathon.

men det där me snyggheten i speglarna. fan vilken underbar känsla.. jag var nästan rädd för att gå till gymmet för jag tänkte att jag var så ur form. men faktum är att jag kände mej starkare i både ben & biceps.. triceps & bröst idag. hur grymt är det inte. åååh, när styrkan var slut & stretchen inleddes kunde jag inte göra annat än le.

nu är det dags för en lång dusch, lite städning & sedan tvätta.
i morgon är det tillbaka till job som gäller. håll tummarna att min röst är bättre då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91