i wonder where i am in my relationship to you



jag drömde en oförskämt fin dröm som verkligen lever upp till en dröms definition. jag träffade john mayer. & så hörde jag me honom om det var okej att någon kunde ta en bild på oss tillsammans. & visst var det det. han kramade om mej & det kändes varmt, tryggt. efter en stund kändes det som vi var vänner & hade känt varandra riktigt länge & han frågade mej om jag ville hänga me på en konsert.. & vara backstage & så. självklart svarade jag & han höll om mej huur länge som helst. hahha, vi drev me alla papparazzis & kramades & sånt för att de skulle tro att vi var ett par, vilket fallet inte var. jävlar vad ledsen jag blev när jag i drömmen kom på att allt det var var en dröm. ännu mer besviken blev jag när jag vaknade.

på jobbet låg en veckans NU framme & gissa vem om prydde omslaget om inte självaste guden, john mayer. thank you loord.

tillbaka till verkligheten. igår var hur mysigt som helst. linn & jag hade lite vin-picknick, där dan också joinade oss efter en lite stund. någon timma efter började det regna lite smått & vi beslutade oss för att gå upp till dan & laga lite mat. det stod dan för & gott blev det! kyckliggryta me paprika & ris, mums & tack dan!

mamma, pappa, carolina & caesar var ju här härom dagen också. & om det var härligt att se dem. om. de mötte upp mej i båstad i onsdag så strosade vi omkring där ett par timmar.. åt lite mat, tittade på folk & bara hade det himla härligt. på kvällen träffade vi christian, linda & lindas syster & mamma över en bit mat. italiensk buffe. mm mm mmm. tack för ett par underbara dagar.

glömde jag något? JA! nu är jag ledig fredag [har jobbat idag.. meeen] & lördag & söndag & måndag! nästan lite semester kan man kalla det & vet ni. anna kommer hit! igen! hur bra har jag det egentligen? som jag tidigare sagt, hur bra som helst. anton kommer ju hit me sina vänner också. vilken helg!

glömt någonting annat? JA! dan har gjort en skiva åt meej. nu ska jag springa & hämta den.

någonting annat? JA! jag kom ju in på biomedicin & ooooh det tåls att skriva igen, hur jävla glad jag är!

någonting ytterliggare? JA! mitt jobb på systembolaget går hur bra som helst & jag tycker om mina kollegor så sjukt mycket. & det sägs att vi är välkomna nästa sommar igen. som sagt, GLAD!

Kommentarer
Postat av: anna

hej hej. jag har glömt mina nyklar hos dig!!! fan också. och min mobil är död. vore bra om du kunde skicka dem till mig imorgon. :) vi får höras när du har bättre röst. jag ringer imorgon måndag! Tack för en asigt bra helg. PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91