& jag bryter ihop

det är få tekniska saker som fungerar för mej.. för att vara extra bitter ska ni nu få ta del av vad som exakt gått sönder det senaste året

under en månad i höstas pajade.. det var då allt började

min dator
in nya mobiltelefon
stereon
alla kanaler i min tv försvann helt plötsligt

ja lämnade in datorn.. blev bra. lämnade in telefonen.. & den gick sönder igen

min ipod.. [inte den nya!]
mobilen en gång till
nu, virus i datorn
& min kamera börjar bli sliten

jag vill inte påverkas av detta över huvud taget, men nu pallar jag inte mer!
nu ska jag ut & springa tårarna ur mej till john mayer & blääääääää, jag hatar TEKNIK!

när jag ändå är igång.. jag fortfarande sjukt hes & jag trivs inte alls me det. jag funderar på att lägga ner alkohlen me tanke på att det är efter att jag varit berusad som jag alltid blir hes.. förrutom när jag är förkyld också då.. & det är jag väl nu me. antar jag.. jag vill att det ska bli september, jag saknar mina vänner & jag saknar skolan!

i would love an omstart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91