im gonna fall for you

har precis tittat på filmen som just avslutades på femman. mamma vid sexton & fy fan vilken bra film! måååånga tårar som har gråtits här kan jag säga. gud så fin film, hur bra som helst.

i morgon är det jobb igen. tennisveckan i båstad inleds & det kommer vara mycket folk dääär. den här veckan kommer mamma & pappa & kanske carolina neeer. caesar följer såklart mee & ååh, som jag längtar efter dem. ska bli mysigt att umgås & träffa min underbara familj igen. anton kommer troligtvis ner me lite vänner i helgen & christian bor ju här. så den här veckan har jag kanske turen att träffa alla. dessutom kommer anna [& kanske emma?] ner över helgen också. & kanske joanna också.. & så kommer linn tillbaka till halmstad i morgon.. vilken lyckost jag äär!

nu ska jag duscha, borsta tänderna & sova. den här veckan är sömn mitt mission.

im gonna fall for you,
älskade löpning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91