my baby is back

min nya ipod är redan här! sitter & installerar det senaste itunes & samtidigt laddar jag ipoden. om någon timma är det bara att gå ner på stan me musik i öronen igen, underbart! efter det ska jag nog gå & springa en stund. kom ett mejl angående ett lopp antingen 10 eller 5 kilometers sträckor & jag tror bestämt jag ska anmäla mej. starten är den 31 augusti & känner jag mej själv rätt blir jag oerhört peppad att ha någonting att träna inför. det var faktiskt ett jäkla tag sen jag sprang ett lopp!

vilken dag förresten! började me jobb mellan 8-14 & vet ni, jag fick äran att välja ut ett vin som jag tycker verkar gott som vi ska ha me på en vinprovning snart. grymt hedrad kände jag mej när chefen sa det, hahah. självklart valde jag det där jag pratade om härom dagen. petit chablis. mm, ser riktigt friskt & härligt ut & så är det mycket populärt också.

efter jobbet såg jag att jag fått ett sms från cdon & där stod att mitt paket hade levererats & att det nu fanns att hämta. jag var tvungen att springa till tåget & hoppa på det. bra att jag gjorde det, för där i den där lilla butiken låg minsann mitt lilla brev me min sötis inuti & bara väntade. på väg till tåget hade jag riktigt flyyt. chiquita bjöd på sina nya fruktsmoothies & jag började känna mej riktigt hungrig så de satt riktigt bra, tack chiquita!

såå, har ni en fin dag? [jag förväntar mej väl inget svar då, suck!]

Kommentarer
Postat av: joanna

jag har haft en jättebra dag :) Det är soligt och fint med lite moln bara men har varit och shoppat lite istället för att sola. Hoppas ipoden håller några dagar nu, vi vet ju hur tekniska saker har en förmåga att gå sönder helt magiskt när de bor hos dig :) Puss min ängel.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91