nu är det bevisat

jag tål inte glass.

vet ni hur jag kan veta det så väl? jo, för jag åt just några skedar & nu har jag svinigt ont i magen, trist! men men, sånt är livet. tur att det finns så mycket annat gott, glassen lägger jag dock på hyllan nu. jag pallar inte mer magont. detsamma gäller väl mjölk.. fil.. yoghurt.. ja, all laktos helt enkelt. dock verkar det var okej me lite creme fraige till maten, så det blir det till min lax & potatis nuu. mums!

jag har köpt vin. zonnebloem blev det. ett torrt vitt sauvignon blanc & bara för jag blivit ett riktigt vin-freak så skall jag senare göra en recension på vinet för er. så fort jag provar nåt nytt. coolt va!? jag har så fiffiga ideer för mej. denna flaska kommer jag dock inte avnjuta idag, utan den får vänta ända till i morgon.. [kanske]

nu måste jag ätaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91