& så skulle jag vilja ge lite dagens ros

vilken underbar start på dagen, beröm av chefen. duktiga är vi, så duktiga. :)

helt bokstavligt talat.. jag satt här me tvn på & undrade varför det var en massa repriser på tv.. klockan är ju typ sjuu & det här programmet gick ju i går samma tid..  det är dags för mej att komma ner på jorden & lugna ner mej tror jag. jag har inte ens koll på tiden. inte konstigt att min kropp inte fungerar som den ska. mer specifik skall jag inte bli, för då kanske någon manlig läsare tar illa upp. what do i know?

hur mår ni idag?

jag mår bra! är frisk nu tror jag. fortfarande trött men tror det beror på att jag inte tränat regelbundet det senaste. dessutom har jag precis ätit massa choklad. mums, men ack.. yeah.

ikväll blir det träning! jag har haft träningsvärk som fasen i mia ben sedan bodypump, men ikväll blir det sannolikt dubbelpass. får se! nu är det dags att fylla på me lite mat & en massa massa vatten. idag är jag gladare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91