sju knäckemackor senare

så är jag knappt mätt! sju stycken, kan man äta så många utan att må dåligt över det? hahah. uppenbarligen!

jag trodde jag skulle jobba mellan 8-14 i morgon, men icke. det var på fredag jag skulle jobba så & i morgon är det det senare passet. typiskt, jag som tänkt ta me mej bikini & stanna i båstad & sola bland alla stekare i morgon för att senare dra till leffes på tylösand under kvällen me tanke på att jag trodde jag skulle börja sent på fredag. nu får jag nog ställa in min medverkan i morgon eller också åka dit en liten sväng åtminstone. jag har ju busskort! :)

ikväll var hur mysigt som helst. lite kubb & lite sitta & ha det härligt. hoppas detta väder håller i sej, men gör det inte det är jag bara nöjd me de få dagar vi fått & kommer att få. det jag är mest nöjd me är att den där spåmannen som linn pratade om som spått att sommaren var slut hade fel. hur gött är inte det!?

nu ska jag börja göra ordning mej för att sova. jag ska somna innan tolv idag, ligga i sängen vid elva. det är bestämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91