trevligt att råkas igen

det var längesen nu. men jag har haft en sjukt bra helg me kanske nåt glas vin för mycket för vad min kropp behöver & kanske lite för mycket sång på after beachen på tylösand för vad min röst pallar. men så är det & ibland [rätt ofta] måste man helt enkelt push the limits. mm, anna var här i helgen. kom i fredags vid sju-tiden & några timmar senare kom linn hit & vi gick senare ner till en förfest, närmare bestämt michales förfest. senare under kvällen gick vi till mårtensons & dansade ruset ur oss & hade hur kul som helst. där stötte man ju på [tolka som ni vill] endel trevliga personer.

lördag morgon & vi känner oss lite trötta efter nattens bravader. men det hindrade inte oss från att bege os till östras & köpa nybakat bröd & käka en god frukost som vi alltid gör. när vi gjort det var det meningen att vi skulle dragit till båstad & satt oss spana på stekarna som det osar om & tagit ett glas rosé. tågtiderna var knappa & vi insåg att vi just misst ett tåg. vi ändrade planerna & drog ut till tylösand istället. först några timmars solning tillsammans me ett härligt gäng herrljunga-bor för att sedan dansa vidare till after beach. såå nice & såå kul. på bussen tillbaka till halmstad var festen i full gång då vi träffade ett möhippa-gäng. hur kul som helst & vi skrattade mest hela vägen hem. väl hemma gjorde vi oss i ordning & sedan var festen igång. anton & några vänner till honom kom hem till mej & sedan ramlade det in mycket trevliga människor här. min andra bror, christian & hans flickvän linda bland annat. & oj så kul det blev.. oj oj lilla helfwetet väntade & vilken kväll det blev. succé.

idag är jag hes & sedan anna åkte vid fyra-tiden har jag inte sagt ett ord. perfekt att de har självscanning me egen utcheckning på ica. särskilt på en dag som denna. tack!

nu är det dags för mej att sova. jag har laddat min ipod me massa bra musik så i morgon blir det morgonpromenad & jogging. eventuellt bodypump, men det beror på väder & massa sånt. det enda jag vet är att träningen r någonting jag vill ta tag i nu. jag känner mej inte alls i form, varken fysiskt eller mentalt utan träning. så har det alltid varit, så är det & så kommer det alltid att vara.

sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91