we're gonna run miles together you & i

sa jag att min ipod är beställd förresten? jag längtar så mycket efter den & vi ska springa & gå & uppleva så mycket tillsammans. det borde inte dröja alltför länge innan den är här.. idag fick jag nämligen min dvd & skivorna som jag beställde i förrgår! efter det här har jag dock köpstopp. men det här är livsnödvändiga saker som jag vet att jag köpt förr eller senare iaf. nu ska jag spara. det ska jag, kim. dont you worry.

idag var helt fantastiskt i båstad & i morgon efter jobbet ska jag stanna där & steka ett tag tror jag. annars blir det så segt om jag ska hem, äta, packa väskan & så vidare. beachen direkt efter jobbet helt enkelt. hundra meter bort, kan man klaga? neej. dock hade det ju vart härligt me ipoden. den kanske kommer i morgon & därför borde jag egentligen åka hem så fort som möjligt & kolla. hahah, kanske åker me tåget direkt istället. hahah.

lyssnar på colbie caillat & ooj vad jag vill åka på en av john mayers konserter i usa där colbie medverkar. typiskt!

nej, på beordran så är det nog bäst jag hör av mej till den där goingeeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91