who did you think i was?

okey, jag ser på dvdn nu. den som skulle göra mitt liv lite ljusare, den som skulle fylla en del av det där tomrummet som lämnades kvar inom mej när john mayer steg bort från scen i london & när jag gick me långsamma steg bort ifrån min plats där jag bara några minuter tidigare hade stått några få meter från honom.

den gjorde det

den är helt jävla fantastisk. samtidigt som den ger en lite jobbig längtan tillbaka till de där minutrarna så fylls jag me fina känslor & härliga tankar & det på nytt. men såklart jag läntar efter att få se honom live igen, det kan ingen som sett honom en gång inte göra, för faktum är att

han är
bra



& han blir bara bättre & bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91