fy fan vad hon är bra




igår tog min syster studenten & hon är så bra. hon är så vacker & jag är så stolt över att vara hennes syster, vilket ni säkert redan förstått. igår var en jättehärlig dag. började me en promenad & lite sol & bad vid poolen. vid två-tiden åkte vi till vårgårda för att se carolina & hennes vänner springa ut lyckliga på ett helt annat sätt än de någonsin tidigare upplevt. & när de ropade upp hennes klass pirrade det i hela min kropp & jag mindes hur det var att stå där innanför portarna i väntan på att få springa ut & heja & sjunga & skrika & skratta. helt fantastiskt. efter de kommit ut ur skolan, sprungit runt & gett varandra blommor & kramar & ungefär hundra kort tagna av mej senare så bar det av hemåt herrljunga. där väntade en medelhavsbuff'é på att bli uppäten av oss glada i mat. paj, sallader, majsbröd, ostbricka, fruktfat, jordgubbar, kycklingspett.. behöver jag säga mer.. än att det var hur gott som helst? hur jäkla gott som helst faktiskt! mm mm mmm. vi hade massa härliga människor på besök. lotta, marlene, michael, mikael [ja, en till mikael], robert, anna, camilla, andreas, christoffer, grannar, farfar, härlig släkt, härliga vänner, jaa, massa härliga människor. kvällen avslutades för min del med ett glas vin & en cider på kärvens premiär av uteserveringen, riktigt mysigt! carolinas kväll, natt & morgon [?] avslutades däremot inte redan då. jag måste iaf åter igen få säga vilken underbar dag vi hade tillsammans igår!

tack


Kommentarer
Postat av: j

Härliga bilder!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91