jag gör vågen för livet

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, fan vad härligt sverige. kom precis hem från bulls där jag suttit & tittat på fotbollen me linn & dan & massa andra härliga fotbolls-supportrar. hur mysigt som helst. måste dock få säga att jag höll på att falla av stolen & somna där ett tag, men när zlatan satte bollen i mååål blev jag minsann pigg igeen! hur bra som helst!

& så till dagens utbildning me vårt område för systembolaget. sjukt bra dag, fina människor & riktigt lärorikt & intressant. vinprovning dessutom & jävlar vad motiverad jag är till att lära mej allt om vin nu! vår somellier idag var hur cool som helst. fick känslan av att han kunde allt.

idag blev det ingen träning. det här fick bli min vilodag istället för söndag helt enkelt. i morgon kör jag på igen. då är det fem- kilometaren & styrketräning som gäller. fast först jobb såklart. längtar!

hoppas ni haft en lika fin dag som jag, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91