keep me where the light is

magi. nu vet jag hur det känns. fy fan säger jag bara, fy fan vilken helg. igår var helt jävla fantastiskt & jag skulle behöva många fan & jävlar & sjukt & fruktansvärt & kärleksfullt & allt vad de heter för att kunna betona fantastiskt. jag har aldrig tidigare upplevt den känsla jag kände när han kom ut på scen. john mayer. vilken sjuk artist. & me det menar jag såklart på ett positivt sätt.

the gate to heaven, hyde park



anton & jag på väääg & några hundra meter senare inne på konsert-området



fantastiskt





sjukt mycket folk.. men där blir mer & mer



& så satte showen igång, fy faaaaan



& sedan kom jason mraz, helt jävla grym!



& sen var det dags för sekunden då mitt hjärta skulle slå fortare än någonsin tidigare, ett ögonblick, en stund jag aldrig någonsin kommer att glömma. min dröm gick i uppfyllelse & där stod han

JOHN MAYER













efteråt kändes det som jag var i himlen. någon typ av tomhet infann sej dock
jag hade uppfyllt en dröm & väntade redan på att få uppfylla nästa



i wont worry this life away

so come on keep me where the light is

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91