min resa mot stockholm marathon

jag vet inte om jag tidigare nämnt det, men jag ska iaf springa stockholm marathon.

nästa år värmer jag upp me ett göteborgsvarv [21km] & förhoppningsvis också ett lidingölopp [30 km terräng]. året därpå, alltså 2o1o, är det dags för mej att ta mej an stockholm marathon [42km]. denna utmaning kommer kräva oerhört mycket tid & energi, & inte minst träning. både fysisk & psykisk. helt ärligt, jag är laddad som fan. mitt slutgiltiga mål är [självklart?] en svensk klassiker. denna innebär;

- Engelbrektsloppet, 60 km, alternativt Vasaloppet eller Öppet Spår, 90 km, på skidor.
- Vätternrundan, 300 km, på cykel.
- Vansbrosimningen, 3 km.
- Lidingöloppet, 30 km löpning.

vad sägs? you in?

tilläggas skall väl, mest för min egen skull, att skulle skada sjukdom förekomma under dessa två år kan [beroende på situation] det bli ändrade planer. även resor eller flytt & studier utomlands kan förändra situationen, men det är väl rätt uppenbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91