nu får jag en sån där känsla igen

en känsla som gör att jag ingenting annat kan än att skrika uuuuuut

fy fan fy fan fy fan. dessa dagar får ni stå ut. nu kan jag inte längre hålla det inom mej. fattar ni att jag ska till london på lördag? förstår ni att jag för första gången i mitt liv kan få uppleva magi? förstår ni att jag inte förstår det själv? förstår jag det? finns där något or som kan beskriva känslor som dessa? när man får en sån där härlig rysning genom hela kroppen, nedifrån tårna, ut i fingertopparna, i kinderna.. i huvudet. i hjärtat!

allt är så sjukt bra

om jag funnit några ord hade jag skrivit en sång, eller en dikt. jag hade kunnat skrika ut en dikt! om min lycka.

jag tror att det precis slog mej. jag ska se & höra john mayer. jag ska se honom i london. jag skall stå framför honom & ha en möjlig pyttechans att få ögonkontakt me min idol. min idol. haahah, visst är det härligt att man kan få sådana här känslor av musik?

helt fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91