this is it


these are the days that i am going to remember for the rest of my life


nu, mina vänner, har jag städat & packat & då är det dags för
mej att sova. inte nog me att jag ska till jobbet klockan sju
så har jag en hel massa att tänka på. det har uppkommit lite
svårigheter me att komma hem till halmstad på söndag kväll.
ingen som käner sej manad till att hämta upp mej i göteborg? :)

ska försöka byta pass på jobbet, funkar inte det så
löser det sej på ett eller annat sätt. always!

jag kan verkligen inte göra annat än att le. gud vilken härlig känsla

sov sött!


Kommentarer
Postat av: Joanna

Ohhh du ska till London imorgon, hurrahurra för dig :) Du kommer ha en underbar dag, älskar dig. PUss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91