this is where it all goes down

precis som jag skrivit i min träningsdel [ www.laady.blogg.se/passion ]har den är dagen inte vart bra i näringssynpunkt, dock i träning & i massa annat. jag har varit så duktig att jag tvättat, vart på föreläsning, fixat tågkort till båstad för en månad framåt, vart på banken, betalat en räkning, tränat & sist men inte minst hanlat & lagat mat. nu är jag helt slut & det är dags för mej att soova. pratade precis me anna i telefon & hon ska komma hit nästa helg. jag har ju vetat om det ett tag, men inte velat ta ut någonting i förskott, trots att jag vet att hon aldrig bangar. jag har inte haft bra midsomrar de senaste åren, men i år är jag alldeles säker på att den kommer bli såå bra. det är inte det att jag har några förväntningar på vad som skall göras eller att någonting speciellt kommer hända. jag har bara en sån härlig känsla i kroppen, jag tror att det kallas att vara lycklig. lycka. en helt fantastiskt känsla

nu ska jag duscha & sedan sova. pussss goingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91