vackra dagar

åh, jag har en helt fantastisk känsla i kroppen. den här helgen har vart riktigt fin & härlig & den har inkluderat en massa bra saker. i fredags var mathilda, michael, dan & jag på tylösand & på kvällen tog mathilda & jag en promenad på stan. igår var det kick off me systembolaget, vilket var hur mysigt som helst me räkor & lite viin. när jag kom hem hade mamma & pappa & caesar precis anlänt till halmstad & då umgicks jag lite me dem. efter en stund gick jag över till mathilda på lite förfest, vilken innehöll singstar & en jäkla massa skratt. vid tolv [?] gick vi till gastons & hängde en stund varifrån vi senare gick vidare till mårtensons & dansade oss svettiga ett par timmar framåt. hur skoj som helst! idag har jag umgåtts me mina söta föräldrar, vi har satt upp gardiner & min snälla söta mor har städat i min lägenhet. hur fiint som helst här nu, skulle visa upp för alla. [kommer sen när jag hämtat min kamera hos mathilda] vi var ute & promenerade en sväng me caesar också & såå mysigt det äär. jag älskar havet, halmstad. innan det var dags för dem att åka härifrån gick vi ut & åt en riktigt härlig middag i solen. såå härlig dag & någon bakfylla har inte tagit över min kropp. taaack än en gång mamma & pappa!

i morgon är en ny dag me nya utmaningar. min resa mot marathon & inte minst första dagen av utbildningen på systembolaget. wish me good luck! allt är så bra nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91