we can go anywhere

anywhere we like, as long as we believe in ourselves.



chris browns forever är såå härlig. idag sov jag till halv elva & det var hur skööönt som helst. när jag slog på tvn var det oprah & det handlade om att åldras. tur att jag satt me en kopp grönt te i handen & att jag inte var ute i solen [kände lite stress över att jag inte hunnit komma ut ännu] & att jag inte röker. & först & främst, att jag rör på mej relativt mycket & lagar min egen mat. obefintlig fysisk aktivitet, rökning & halv- & helfabrikat gör nämligen att vi åldras tidigare, enligt mr Oz. stress är också en faktor, a big one. att åldras innebär alltså inte bara utseendemässigt, utan innebär att man exempelvis är tio år äldre än vad man egentligen är. de flesta av oss yngre kanske tänker att det inte är någonting för oss. men det är det. ju tidigare vi tar hand om oss själva, desto längre & mer energifyllt liv kommer vi att ha.

nu är mitt te, vilket för övrigt jag förväntade mej skulle smaka illa men smakade hur gott som helst, uppdrucket. så nu ska jag ut på en liten promenad & passa på att uträtta lite ärenden på samma gång.

nu berättar de även att bra sex håller dej yngre också. märk väl bra sex.

ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91