1oo höjdare

kul me 1oo höjdare & att de sa att vi förr ofta fick höra om lite speciella lagar de hade i alabama, usa. om bland annat sexställningar & däribland att man inte fick ha sex doggystyle. hahah, lite kul. damen i baren [alabamiskan] höll på att tappa hakan "whaaat?" hahah, kul. "no sex from behind? ehm, whaaaat?" mm, filip & fredrik, vad ska det bli av er?

jag är jävligt kass nu faktiskt. har inte börjat plugga än. hahah & jag som ska ut & springa eller gå i morgon bitti också. god, nu får jag fan lägga i femmans växel & gasa på. på tal om bilar vet jag att det kan vara ett mycket aktuellt ämne framöver. inte för min del, eller jo, kanske. men ååh, jag ska alltid tala i gåtor! eller hur joanna & dan? :)


tycker vi avslutar dagen me lite mayer [intervju, mmm & musik]
& för er som inte hört. jag ska se mr mayer i london i sommar! [& köpenhamn?]

jag vet inte hur jag ska beskriva min känsla när jag ser & hör det här.


Kommentarer
Postat av: joanna

haha jag fattar inte =P. Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91