åh du

jag vill kramaas, men inte me vem som helst!

det är tisdag i morgon igen & då skall mina två veckor änligen redovisas. det ska bli hur kul som helst att kunna berätta hur stolt & glad jag är över mej själv & hur lycklig jag känt mej det senaste. idag kom en släng av vinter in över västra götaland. herregud som det snöade i herrljunga. har inte sett på maken på ett väldigt tag, god. var det verkligen nödvändigt? ja, faktiskt. för sverige ska ha fyra årstider, inte en, inte två, inte tre, utan fyra! ska vi ha vår & sommar & höst skall vi minsann ha vinter me, vare sej vi gillar vinter i mars eller ej. det hör till liksom.

tåget var försenat idag så jag hann inte me träningen idag. usch, det gilla jag inte eftersom jag var sjukt sugen på att träna idag. att gå ut & springa fanns i mina tankar, men jag valde att spara det till en annan dag. till i morgon kanske. nu är det dags för mej att ta tag i min andra draft av essayen som skall "lämnas in" i morgon. eller redovisas snarare. först lite american idol

i morgon blir det skola, jobbsök, studenthälsan, träning & sen förhoppningsvis träffa några sötisar!

Kommentarer
Postat av: joanna

Det är underbart att höra att du är lycklig :) Det gör mig glad! Vi ses imorgon såklart!! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91